Obchodní podmínky

 

Platební podmínky

Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu zboží uvedené v objednávce. Kupující se zavazuje zboží odebrat a zaplatit sjednanou kupní cenu dle způsobu výběru formy úhrady a dodání při registraci. Právo na zaplacení kupní ceny vzniká prodávajícímu dnem splnění závazku.

Způsob platby

Cenu zboží může kupující uhradit dobírkou při převzetí zboží prostřednictvím přepravní služby, platbou předem na účet (po objednání zboží Vám bude zaslána faktura s číslem účtu) nebo přímo v Keramice Krumvíř spol. s r.o., Krumvíř 206, 691 73 Krumvíř. Provozní doba je pondělí-pátek od 7-15 hodin, nebo po individuální domluvě v jinou dobu.

Termín dodání

Odeslání zboží zavisí na skladových zásobách. Proto nelze s přesností určit, kdy bude zboží odesláno. Zakázky se snažíme vyřizovat v co nejkratší možné době. Pokud na zboží spěcháte, lze si skladovou dostupnost ověřit bud telefonicky nebo emailem. 

Poštovné a balné

Při dodání zboží účtujeme poštovné a balné u balíku do 30 kg 200,-- Kč bez DPH v České republice. Na Slovensko cena balíku do 30 kg 450,- Kč bez DPH, doběrečné je v  EUR. Od 1.1. 2018 cena balíku na Slovensko do 30kg je 500,- Kč. Cenu v EUR zašleme po objednání zboží. Zboží na Slovensko zasíláme jen soukromým osobám. Objemné zboží zasíláme paletovou přepravou - cena je individuální dle váhy a místa dodání. Cenu sdělíme na požádání.

Vlastnická práva ke zboží

Vlastnické právo přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží, jedinou podmínkou je úplné zaplacení sjednané kupní ceny.

Záruční podmínky

V případě, že se po převzetí zboží kupujícím vyskytnou v záruční době vady zboží, může kupující uplatnit svou oprávněnou reklamaci. Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona (24 měsíců). Doporučujeme balík rozbalit před přepravní službou (pokud se vám bude zdát balík poškozený nebo podezřele chrastit) toto poškození zapsat do přepravního protokolu, nebo sepsat reklamační protokol.

Reklamace

Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem). V písemném oznámení uvede kupující zjištěné vady, tj. o jaké vady se jedná a jak se projevují. K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány, pokud možné zaslat i foto.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z používání zboží, funkčních vlastností a škod z neodborného používání zboží, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací  /tzn. v rozporu s pokyny uvedenými v příbalovém letáku/. Na vady tohoto původu se poskytnutá záruka nevztahuje. Prodávající se zavazuje bez zbytečného odkladu reklamaci vyřídit nebo informovat zákazníka o průběhu jejího vyřizování.

Nakládání s osobními daty

Firma Keramika Krumvíř spol. s r.o.  se zavazuje plně respektovat důvěrný charakter Vašich osobních dat. Při registraci zákazník souhlasí s uchováváním osobních informací pro potřebu vyřizování objednávek. Keramika Krumvíř spol s r.o. se dále zavazuje neposkytovat osobní data třetím osobám. Data budou zabezpečena proti neautorizovanému přístupu a proti zneužití. Pro chod elektronického obchodu jsou však osobní data nezbytná pro identifikaci kupujícího, vytvoření objednávky a následné realizaci objednávky a její doručení zákazníkovi.